MomKukuleta bizimde en 200 boy 190 cm. Aslında boyunu da 200 yaptıracaktım ama ayak ucunda gardrop ile kesişiyor o zaman hiç boşluk kalmıyordu boydan kıstık 10 cm eşimin ayakları biraz dışarda kalıyor ama olsun 😂😂😂 Aslında çokta büyük değil biz üç kişi zor sığıyoruz 😂 nevresim yatak örtüsü vs tam oluyor sadece lastikli çarşafta sıkıntı oluyor biraz o kadar iyiki büyük almışız valla ben yayıla yayıla yatmayı seviyorum 😂