Başlık biraz tuhaf olsada aslında cidden yatak ölçüsü hakkında bilgi almak istiyorum. Bizim ki 180e 200. Hangi akıllı almısım kimsede bana dur dememiş anlamadım. 🤦🏻♀️😅 Şöyleki memnun değilim çünkü Cok yer kaplıyor ve hiçe bir örtü üzerine tam olmuyor. Battal alırsam anca. O da ayrı pahalı oluyor. Değiştirmeyi düşünüyorum. Sizlerin yatak ölçüleri nasıl. Acaba 140 a 190 küçük mü. Bebeğimde arasıra yanımızda yatabilir mi sığar mıyız sizce. Şimdiden teşekkürler.🌺😊