huzunkovankusu 3 yaşında bizde de uyaran eksikliği var. Konuşma geriliği var, ince kaba motor becerileri çok iyi anlaması komut alması iyi özel eğitime başladık dün biz rapor çıkartmadık ama bi tanıdık vasıtasıyla ücretsiz haftada bir gün gidecek saati 150₺ miş normalde. Dün kapının dışında bekledim ben hayvan seslerini falan çıkardı harfleri tekrar etti öğretmeni ne dediyse yaptı. Evde de etkinlik yapıyoruz sürekli ekran yok tabi size de tavsiyem bol bol etkinlik yapmanız. Çubuk makarnalara boncuk makarna dizmesini gösterin sonra onları boyayın mesela, pipetleri 2 cmlik falan kesip (boncuk haline geliyor) onları hafif kalın bir ip( jüt gibi) dizmesini isteyebilirsiniz hem çok oyalanıyorlar hem de motor becerileri gelişiyor. Keçelere fermuar yapıştırın açıp kapatmasını bekleyin fermuarın altına bi hayvan figürü yapıştıranilirsiniz. Oyun hamurlarını çok tavsiye ediyorlar kinetik kum fa olabilir. Yani etkinlik çok aslında siz de zevk alıyorsanız beraber yapmaktan daha keyifli hale gelecektir çocuğunuz için bir de dikkat güçlendirme seti öneririm