use_use yani 2,5 yaşında oğlum ve etkin oyunlar oynuyoruz zaten kreş gibi ev. Boyama da yapıyoruz yapıştırma kesme de. Parmak boyama bence olmalı kum ve su oyunları da. Ama illa çubuk boyayıp kağıt boyayım eldivene su doldurup inek sağmacalı oyunlara gerek yok oğlum bunları yapmadan da motor becerileri çok ilerde zaten. Legolar en fayda gördüğüm yaratıcılığını geliştiren oyuncaklardan.