use_use nişastali olanı yaptık bir kqc kez
Parmak boyaları hep hayatımızda vardi
Ayriyeten bebek bezinin içindeki minik topları su dolu leğene döküp sismesini bekleyip onlarla da baya oynadık kopuk yerine bu legenin içinde oyuncakları vs bulduk
Kartona yuvarlak şekiller çizip içini boyamistim. Mandalların uc kısımlarına da o boyalı kağıtlar yapıştırdım. Mandalları renklerine göre alıp kartonun üzerine koyuyordu sonradan mandalı açmaya başladıktan sonra mandalı o kartondan renklere tutturmaya başlamıştı
Plastik bardakları sıraya dizip bi tanesine su ve top koymuştum ordan diğer bardaga aktarma yapmıştık
Bir kaç aydır da karton kağıtlara şekiller çiziyorum tek tek alt alta
Hemen sağ tarafına da karışık o şekilleri çiziyorum oğlum kalemi alıp eşleştirme yapıyor
Yani aklıma gelen bunlar ama biz genelde evde kendimiz yapıyoruz aktiviteleri sallamasyon tabi bazıları da 😆