Deletedmom019 Glsnarstrn ben anne sütü ve takviye olarak SMA mamayı tercih ettim cok eski yıllara dayanan bi marka. Bence aptamil falan alıp şekeri dayamayın çocuga Aptamilfe şeker cokmus. Humana da gaz yapıyormuş
Zynpbyz Sma kullaniyorum ama saglikci olan birkac kisi hipp ve evolvia onerdi doktorumuzda ayni sekilde cunku tamamen orgabikmis
Melike_elanur Zynpbyz ama hippte arsenik var bi de taurin denilen yani bebeğin zihinsel gelişimi ve bağışıklık sistemi için olan madde yok
gulcan_cem_gulce Gulsen_2147 sma gold içeriğine ekleme yapıldığı için optipro olarak piyasaya sürüldü. Gold mamanın artık kaldırıldığını biliyorum. Başka bir bilgim yok maalesef ben en başından beri optiğro kullandım memnunum.
Babe Glsnarstrn aptamil ve sma bizde kabizlik yapti.Hipp kullaniyoruz meme mama seklinde beslenmesi.icinde probiyotik var cok memnunum kaka sorunumuz kalmadi
Melike_elanur Elvn94 kilo almadı canım iki ayda falan 350 gr anca alıyor kimi bebeğe mama yarıyor tabi sağlığı daha önemli ama çok hareketli bi de yaramıyor ya kaburgaları sayılıyor inan ki
hanifedog [bilinmeyen] anne sütüne en yakın olan mama aptamil ben doktor önerisiyle onu veriyorum çok da yaradı kızıma