Merhaba ben 2 saatte bir emzirmeye çalıştım , burada bir arkadas kaç dk emmedigini saymışti bana da sorunca ilk o zaman saydım 10 dk buluyordu , 1 aylık iken 1 kilo 200 gram almıştı , şuan 50 günlüğüz ve okadar uzun emmiyor ama doyuyor da çünkü her bezi cisli ve kakali oluyor 2.ay kontorulunde belli olucak emme süresi ile bir alakası varmı o yüzden bilemiyorum canım