Glcntna yenidoğan da o kadar uzun süre kalması pek mümkün olmuyor hemşireler diyor da 15 dakka diye valla ben tövbeler olsun emziremedim onkadsr süre. 25 gunluguz anca daha yeni yeni 15 -20 dakikaya çıktı.. çocuk zaten yenidogdugujds acayip yoruluyor ve sürekli uyuyor ben aldırış etmedim hemşirenin dediğine uykumdan odun verdim gazi varsa saatlerce uğraştım yatırdım.kaldirdim yine de emzirdim 5 dakka da olsa 10 dakkad anolsa.. 15. Günlükken sarılık değerimiz çok artmıştı fototerapi de aldık mecbur, o gece bile sürekli emzirdim.