Hereke Nik_mik_yok ben kullandim oglumda canim bi sure jullandik sonra suan pipetsiz bardak olarak kullaniyoruz sklıyorlar bi sure sonra kana kana icmek istiyor 1.5 yasta almistim simdi 2 yasina girecek 2 ay kullanmisizdir pipetli olarak
Hereke Bardagi yana yatirincs damlatiyordu canim sanirim oyle bi ibare yok bardakta akitmaz diye masasinda dururken pipetle icsin diye almistim bende
Ece Nik_mik_yok bunu bilmiyorum ama trendyoldan bunu almıştım çok memnunum o kadar yere düştü hiçbşy olmadı
Marjinal_Anne2 Nik_mik_yok bardağı çok güzel ama pireyi hiç iyi değil , kzım zorlanıyor çekerken valla, sonra da pes edip bırakıyor 😭
annekuzusuuuu Nik_mik_yok Evet zor ama dökülme yapmıyor şuan 2 yaşına girecek bardak olarak kullanıyor
Ece Nik_mik_yok bunu evde dışarıda rahatlıkla kullanıyor oğlum bardağı illa ki açar döker diye bunu tercih etmiştim
Marjinal_Anne2 Nik_mik_yok ya bence ondan değilde bir temassızlık var gibi hissettim ilk çektiğinde sanki boş cekiyor gibi yani hava boş geliyor , çekmesini agır buldum kızımda sevmedi zaten 🙄
Nik_mik_yok Deletedmom4444 ay bende yaa, insta dan bitane çekiliş kazanamiyorum. Denebunu bize çalışıyor