serebro Nik_mik_yok bebegin kaç aylık? Bu değil ama benzerini kullandım. Kullanamadik daha doğrusu. Pipeti fazla kalındı çok güçlü çekmesi lazım onu da yapamıyorlar
Nik_mik_yok Balkizlarim bende çok beğendim ama kullanışlı mi acaba ,merak ettim .şimdi pipetle ,ileride pipetsiz kullanilabilir
Nik_mik_yok serebro 20 aylık ,şuan da kalın pipetli kullanıyoruz ama akıtıyor. Geceleri çok su içiyor ,bardakla zor oluyor diye bunu mu alsam dedim
DenizSerap Ben kullanıyorum oğlum bardak halini veriyorum kefir içince pipeti pek iyi değil çekmesi zor.
Vlns Nik_mik_yok biz de var. Kızım seviyor kullanıyoruz . 3-4 kez kullandık ne kadar uzun ömürlü olur onu bilemiyorum .
DenizSerap Nik_mik_yok yanlış yazmıştım pardon. Pipetsiz kullanıyorum çünkü pipet kalitesiz çekimi zor oğlum 28 aylık zor çekiyor tabii sizin ki belki daha rahat kullanır bilemiyorum ama bu suluğu ben bardak niyetine kullanıyorum çok sevimli işimi görüyor.
Nik_mik_yok DenizSerap anladım , biz normalde de kalın pipetli kullanıyoruz da bu çok şirin gözüküyor diye alsam dedim. Pipetli sevmezse ,bardak olarak kullanirz