meervenurrr benim kızım 11 aylık 4. Ayında atopik dermatit teşhisi konuldu egzama yani. Ara ara çıkıyordu ben yine egzama çıktı sandım ama sanırım bizim 6. Hastalık belirtisi yani kendimce öyle düşünüyorum yarın doktora göstericem. Göğüs karın bez bölgesi sırt ve yüzde var