balyanakannesiiiii Ohh be kızlar rahatladım test yapmaya gittim ama regl olmuşum hiç anlamadm bile ama regl böyle hafif kahve ile pembemsi yani umarım regldir ya 🤣
Gunes_kiz balyanakannesiiiii bu ay anlaşılan çoğu kişinin gecikti. Benim de 4 gün gecikti test yaptım negatif. 🙈