koala_ acı elma yağı ilerde epilepsi nöbetlerine sebebiyet veriyormuş bununla ilgili çok fazla doktorun yazısını okudum içinde kafur denilen çok kuvvetli bir etmen varmış ve doktor yazısında çok azı bile zarar verebilir demiş. Yine aynı yazıda vücuda sürülmemelidir gerektiğini de söylemiş. Burda da bir annemiz yazmıştı yakınının bebeği epilepsi nöbeti geçirdi diye. Az çok demeyin kullanmayın kesinlikle