Kullanan varmi aranızda internette doktor izni olmadan kullanmayın diyor fakat acile götürmüştüm çocuğumu 1 hafta önce bana elma yagi kullan dedi doktor rezene ver dedi gaz problemi ve sindirim zorluğu var dedi doktoruma sordum oralı bile olmadı bebeğim 2 aylık bu aralar çok huzursuz sürekli ağlıyor normalde gazını çıkar mamasını ver altı temiz olsun güzel 2 saat uyur ama bu ara hiç uyumuyor günde 2 saat olsun zor uyuyor elma yağı kullanan var mi veya masaj için başka yağ kullanan fikrinize ihtiyacım var annişler 😊