Huriyek Ateşi çıkmadan vermek biraz keyfi oluyor canım. Belki ateşi çıkmayacak. Vücudunun savaşmaya, tanımaya da ihtiyacı var. Doğru olan kontrollü gitmek, takipte kalmak ve 37,5 i geçtiğinde uygun dozda ilaç vermek. Bu kadarı bebeğe acı çektirmez. Sonuçta müdahale etme imkanlarımız var, dağ başında değiliz. 🌸 Bu bebeğe kıyamamak değil açıkçası, ateşe karşı ilaçları tolere edebilme yetisini yok edebilir, ileride ateş için daha yüksek dozlar vermek zorunda kalabilirsiniz. Bir şey olmadan ilaç vermek pek doğru bi şey değil özel bir durumu yoksa. Ki önerilmez zaten. Yine de sen bilirsin. 🤷🏻♀️