Huriyek keyfi birşey değil tabiki ama aşıdan önce verilmesi ve aşıdan sonrada çok zor da kalmadıkça ateş 38 i geçmediği sürece verilmemesi daha doğru kabul ediliyor çünkü çocuğun vücudu o virüslerle savaşacak ki bağışıklık kazanacak ateş düşürücü verdiğinde çocuğun vücudu tam anlamıyla karşı koymuyor o virüslere bence doğru bir öneri de bulunmamışsınız evet tabiki de çocuklarımız acı çekmesin ama en azından Bir kere acı çeker daha sonradan bu hastalıklarla karşılaşırsa yeterince savaşamaz vücudu Allah korusun daha kötü sonuçlar doğurabilir, tabi çocuk acıdan çatlayacak gibi ağlıyorsa soğuk pres uygulamak daha doğru olur ağrı olan yerlere, ateşi 38 i geçmediği sürece hatta 38 i geçse de eklem yerlerine soğuk ıslak havlu koyduğumuz halde ve zıbınla durduğu şekilde hala düşmediyse ateşi o şekilde ilaç verilmesi tavsiye ediliyor