denos_63 54asliii bende kullanıyorum🤷🏻♀️ hamileykende kullandım bırakamadım hamileyken daha cok iciyodum simdi günde 6-7-8 falan
Nilberi46 Ben icmiyorum. İcipte cocuga yaklasanlara(ailelerimiz yani) engel oluyorum. 16 aylik. Cocuga yazik. Sigara binlerce zararli madde var. İster istemez ustune siniyor. Kendinizi zehirlediginiz yetmiyormu birde bebisleri zehirliyorsunuz. 😔
Slyshn 54asliii benim birgün canım çekti içtim eşim sigara içeceksen emzirmeyi bırak dedi çok zararı varmış bebege bende bir daha içmedim hamileyken de içmemiştim zaten dhaa da içmem bi paket 25 tl olmuş 🤦🏽♀️😂
Slyshn Kızlar bence kırılmayın saldırmayın ama gerçekten içecekseniz emzirmeyin sütten geçiyor o zararlı maddeler isterseniz doktorunuza sorun