Ben kullanıyorum hamileykende kullandım ama günde 4-5 en fazla ictigimdi şimdi ise günde 10 sefer falan iciyorum montla balkonda içiyorum içeri girerken tişörtümü giyiyorum dislerimi falan fircaliyorum bazen koku çok yogunsa yeğenlerim var onlarada ben bakıyorum 15 yasinda bi yeğenim var ona veriyorum mamayi cogunluk zaten mama alıyor sütüm çok az olduğu için oda 3-4 mamada 1 emiyor hastalık konusuna gelirsek hamileyken böbrekleri büyük dediler sonra normal şimdi ise 2 aylık olduk 17 günlükken salgın yüzünden zatüre olmuş doktor salgindan kaynaklı demişti çok üzülmüştüm başta ben hastane ev derken üsütmesine sebep olduğumu düşündüm değilmiş neyse iyileşti tekrar hasta oldu bu sefer sürekli kusma diye bronsiolit falan olduk tekrar yattık hastaneye 1 hafta içinde böbrekleri büyüdü oda 1 hafta öncesinde böbrek ultrasonu vardı genel yapılan gayet iyi dediler ultrasondan 4 gün sonra kusmadan hastaneye yattık burun tıkanıklığı bronsiolit ve kusma olduğu için hava serum antibiyotik takviyesi verdiler 4 gün sonra bana böbrekleri büyümüş dediler ve bebeğim biz hastaneye yatarken öksürük vs. Bisi yoktu 3.cu gün hemşireler bile panik yaptı kahverengi kustu parca parça kan gibi değil gibi bisi yok ishal dediler değildi söyledim yok dediler karnı ağrıyor ondan öksürük başladı durumu daha kötüye gitmeye başladı böbrekleri içinde bende ne ilaç verdiniz büyüdü dedim çünkü 1 hafta arayla hemen nasıl büyür ve aynı doktordu neyse bronsiolit geçti kusma için endoskopi yapıldı ilaçlı baska hastaneye sevk istedim araştırma hastanesine bana yoğun bakım durumu hariç sevk olamaz kendi rizanizla çıkın dediler ve 7 gun durumu kötüyken apar topar durum iyi denilip taburcu edildik sebebide hastane ve personellerin şikayet ettim sağlık bakanlığına acil ilaç istendi getirildi çocuk çok kötü ağlıyor personel temizlik ve kahvaltı yapacak diye ilaç bana 3 saat sonra geldi kizdigimdada personel bana yarım saat önce söylendi dedi sağlık bakanlığı duruma el attı bizimle beraber takipte kaldı hastane yönlendirmesi yaptı ama hala endoskopiye rağmen katı diyete rağmen düzelme yok çözüm yok oluk oluk kusar sigaradan mi bilemem ama bizde durumlar böyle doktorda Bi çok bebekte bu durumlar oluyor reflu demişti 40 günlük olana kadar reflu ilacı kullandım işte bronsiolit oldugunda bana reflu yok yanlış teşhis dediler Bi nevi doktorlar da Bi nevi biz hasta ettik diyoruz ama gezmedigim doktor kalmadı bugün bile kusma için ultrasonu vardı sonuç yine bisey yok mukuslu kaka hortumdan şu fışkırır gibi kusma huzursuzluk uykusuzluk gaz devam ediyoruz besin alerjisi olabilir dediler diyetteyim 1 buçuk haftadır süt ürünleri yumurta katı diyet sonuç değişen bir şey yok hastalık teşhis bulunamadi demem o ki kusura bakmayin çok karışık anlattım ve uzun oldu Hakkınızı helal edin ama bu durum birazda doktorlardan kaynaklı yanlış teşhis yanlış ilaçlar yanlış tedavi yöntemi umarım bir an önce büyür düzelir diye bekliyoruz tabi yine haftaya falan farklı doktorlardan randevusu var bakalım doktor deniyoruz Bi tanı teşhis düzelme bekliyoruz sigara kullandığımida söyledim ondan kaynaklı olmaz bebeğin bisisi yok test sonucu bekle ultrason bekle ona göre konuşalım hem maddi olarak hem psikolojik olarak çökmüş durumdayım