Meldaa alışmayla alakalı..bebeğim yüksek ani ses olmadığı sürece şükür, uyur uyanmaz..
Bazen yolda gezerken arabaların sesinden etkilenmez.uyur keza evimizde ana yola yakın tüm gürültü evin içinde yine öyle ve ben hiç başka odaya gidip sessizlik yaratmadım.misafirlikte de kalabalığın içinde uyuturum..😌