dilanbartos aynen bende öyle. Dogumdan itibaren hep disardaydm.disariyi cok seviyor hemen seste uyuyor oyuzden. Lunaparktaki muzikleri bilirsiniz o kadar seste bile uyuyor.
Meldaa bide ben gündüzleri muzikle fln uyutuyordum sese alışsın diye. Bikac defa uyanir birileri geldgnde sonra alışır. Biz kalabaligz yani eşimin tarafi kayinlarm elti fln 10 kişiyiz 3tane cocuklar var e haliyle cok ses oluyo aksam geldiklernde bnm eşim ve kayinlarmda hep bagirarak konuşurlar. Hic susun sessz olun demedm alışsın diye. Bikac defa uyandi sese sonra alıştı. Şimdi cocuklar fln cok ses yapiyo biri 1 bucuk digeri 3 digeride7 yaşında. Hepsi bir araya gelince savas alanina dönüyor ev ama hic uyanmiyo o sese. Alistrmak gerekiyo. Ilk zorlanrsn sonra alışır cnm