Ogullarinaasikanne gene iyi sizin evim 2+1 en düşük ayarda yanıyor 716 gelmıs sok oldum gecen senede aynı yakıyordum 250 300 arası gelırdı 1 2 odayı kapattım dün sabah kalktıgmda evın ısısı baya düşmüştü evde bebek olunca mecbur açtım yine kar yağarsa bu ay 900 1000 i görür heralde