Senemmm11 biliyorum ama bizim sistem biraz farklı. Alttan ısıtmalı merkezi sistem. Dısarının ısısı 15 e düşmeden açınca evi ısıtmıyor. Yaksak da fatura işliyor ama ev ısınmıyor. Günün her saattındede açamıyoruz. Çalışanların eve geliş saatine göre açabiliyoruz.