14122021G BirSevda-iki-Emanet_Sahibi çok sık vermemeye çalışıyorum mama yi versem de önce emziriyorum zaten
14122021G Toprak-hira59 aynen öyle oldu da iste çocuk doktoru hem moralini bozma diyor hem fazla kilo almamış annesi diyor kafamı karıştırdı yoksa önce doğum sonrası kaybedip sonra toparlıyor anlamadım ben 🤷♀️
14122021G BirSevda-iki-Emanet_Sahibi insallah canım ya illaki düzelir de ilk bebek olduğu icin biraz endişeleniyor insan ister istemez 😇 duymuştum o humana yi emiyor çok şükür bakalım
14122021G Egehan123 aynen canım öyle yapıyorum meme reddi yok şükürler olsun sadece kilosu az geldi ondan dolayı endişelendim Allah yardımcın olsun canım alerji de zor 😞
BeyazPapatyam 14122021G vermesi çok normal kilonuzda gayet iyi biz 2900 normal doğduk 2800 düşmüştü on beş gün sonra ki kontrolünde
14122021G BeyazPapatyam biliyorum illaki veriyorda bir ay olmak üzere bizimki ondan dolayı sordum bide kıyafetiyle tarttı çocuk doktoru
biryazmasali 14122021G evet zaten 300 gr gaşan doğumdan sonra gidiyor şişlik siz aslnda 2600 den hesap etmenz lazım haftalık 100 gr diye biliyoeımrum 6. Aydan sonra düşüyor bu bence normal almş gbi
Nurrrsss 14122021G 2700 doğdu 17. Günde 3660 tı doktor sütün yeterli geliyo devam mamada verme doyuyo baya iyi almış demişti🙂