14122021G Kızlar merhaba yeni doğum yaptım 28 günlüğüz ve kontrolümüz de kilosu az çıktı kıyafetleriyle birlikte 3360 kg normal mi sizce aynı şekilde olan var mi doktor pek kilo almamış dedi ben hamileyken bir iki hafta geriden geliyordu gebeliğim ? 🙏
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi 14122021G merhaba 2890 doğdu kızım iki üç hafta sonra mı ne çağırıyor ya ozaman gittim doğum kilosuna ulaşmış dedi kilosu aynı çıktı .doğum kilosunu vermiş yani . Ondan sonra süt sıkıntımız gitti sık emzirmeye aştık bunu.suan 3 ay 9 günlük 7 buçuk kilo .sık sık emzirmenizi tavsiye ederim
Gunesay 14122021G sarılık var mıydı? Bir de doğumdan sonra bebekte ödem olur ve 200-300 gram daha kilodan eksilme olur.
Toprak-hira59 14122021G ayda 600 gr alması normal diye biliyorum zaten ilk bir hafta ödem de atiyorlar 200.300 gr eksiliyor bizde 27 günlüguz 15 gunde 1 kg almis saglik ocagi cok fazla dedi cocuk dr.u ise cok guzel dedi
birtutamsac 14122021G normal kilo alımı şu an 1 ayda 600 gram alması bekleniyo en az, sizinki de almış
BeyazPapatyam 14122021G vermesi çok normal kilonuzda gayet iyi biz 2900 normal doğduk 2800 düşmüştü on beş gün sonra ki kontrolünde
14122021G Mervece0308 ilk başta o sorunu yaşadık zar zor alıştırdım çok şükür sorunumuz kalmadı şimdi öyle
Mervece0308 14122021G çok şükür ben çok çektim ve dönmedi memeye en son vazgeçtim şimdi kimi görsem yazıyorum yanlış anlamayın
14122021G BirSevda-iki-Emanet_Sahibi merhaba teşekkür ederim bendede öyle oldu zaten emziriyoeum ama fayda olmamış sanki anlamadım mama da veriyorum
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi BirSevda-iki-Emanet_Sahibi düzelir canım sen sütüm yetmiyor mu yaramıyor mu diye sakın düşünme.bol bol emzir beslenmeme dikakt etm humana çay içmiştim faydası oluyordu. Mama dan çok sut alsın bebek
Gunesay 14122021G hiç almasa sıkıntı olurdu. Şu an kilo alımı var. Sütünüzde çoğalmıştır zaten. İlk 30 gün pek tazyikli olmuyor. Sık sık emzirin. 3 ayına doğru baya toparlanmış olur. 🤲🏻
14122021G birtutamsac ya 10 gün önce gitmiştik kontrolere dün de götürdüm dünkü kilosu kıyafetiyle o kadar geldi ama hafif toparlandı tabi şükür de az geldi yine de bana onun icin sormak istedim
14122021G Toprak-hira59 aynen öyle oldu da iste çocuk doktoru hem moralini bozma diyor hem fazla kilo almamış annesi diyor kafamı karıştırdı yoksa önce doğum sonrası kaybedip sonra toparlıyor anlamadım ben 🤷♀️
Egehan123 14122021G canım biraz az ilk bebeklik döneminde daha çok alıyorlar 1 kg dam fazla bile alabilir önce emzir meme reddi olmaması için kaşık biberonla mama ver toparlasın ☺️Benim bebişte 2780 doğmuştu 3650 olmuştu 1 ay kontrolünde süt alerjisine rağmen aşırı ishal olmuştu ona rağmen o yüzden diyorum şuan 9 aylık ayda 300 gr falan anca alıyor
14122021G Egehan123 aynen canım öyle yapıyorum meme reddi yok şükürler olsun sadece kilosu az geldi ondan dolayı endişelendim Allah yardımcın olsun canım alerji de zor 😞
14122021G BirSevda-iki-Emanet_Sahibi çok sık vermemeye çalışıyorum mama yi versem de önce emziriyorum zaten
14122021G BirSevda-iki-Emanet_Sahibi insallah canım ya illaki düzelir de ilk bebek olduğu icin biraz endişeleniyor insan ister istemez 😇 duymuştum o humana yi emiyor çok şükür bakalım