hhanim ReisinKizi ben hep 1 saatlikte yıkardım fairy kullanırken bebegim dogdugundan beri kendimiz icin dogal deterjan almaya basladim, 2 saatlik 70 derecede daha guzel performans verdigini fark ettim o yuzden onda kullaniyorum acelem yoksa
Nescafe ReisinKizi bulaşıklar çok fazla dolu ve aşırı yağlı değilse ½ yazan tuşa basarsın yarım yüklü su kullanımı yapıyor tasarruflu çevreci 😃
gocebebirbayan ReisinKizi tamamını yıkıyor canım. Ben bazen yanlışlıkla onunla çalıştırıyorum bayağı uzun zamanda yıkıyor 🤦🏻♀️