Çok kirli bulaşıklarda kullanılan uzun program o tencereli olan. Hem yuksek derece hem uzun sure. Bır de 59 dk mı bır saatlık programı vardı onu kullanırdı yengem hep. Cok asırı dolu olmazsa ya da soyle soyleyem guzel dızınce o da cok guzel temızlerdı ve bı saatte yıkardı. Halen de onu kullanıyor dıye bılıyrm.