Linaduygu06 Canim benim gorumcemin oglu otizimli ama her yapilani otizm olarak algilama genelde goz temasi kurmazlar kalabalik ortamlarda durmak istemezler yani kabaliktan hoslanmazlar. Genelde ellerini kanat seklinde cirparlar takintilidirlar donen nesnelere ilgileri vardir. Cogu adina seslenince tepki vermez. Temastan hoslanmazlar ama temastan ben bile hoslanmiyorum. Ama sen takibe al tv telefonda uzak tut her bebek icin olmasi gereken. Odaya git adinla hitap et bakalim tepkisi ne olucak bol bol oyun oynahin ve kitap okumaya calisin havarda kotu gerci parka gidin dicem ama genelde toplumda davranislari nasil onlari takip et derim. Yine doktor kontrollerini ihmal etme. İcini ferah tut her belirti otizm olucak diye bisey yok. ❤️