Merhaba tecrübeli anneler otzim hakkında biraz konuşmak istedim başına gelen var mı nasıl fark ettiniz benimde 14,5 aylık kızım var ismine tepki veriyor hemen bakıyor odalarda ola ismini söylediğim an yanıma geliyor istediği şeyleri işaret ederek gösteriyor saçını gözünü burnumu göstermeyi öğrendi ama çok huysuz ve temastan hoşlanmıyor anne baba hadi gel bu ne burda ver gibi sözcükler kullanıyor yere yastık koyduğumda hadi gel diyor bana cümle kuruyor yapma dediğim şeyleri anlıyor elini bile sürmüyor ama velakin bizdeki tek sorun çamaşır makinasını izliyor ve temastan hoşlanmıyor