asyanilay tüketici haklarına gidin durumu anlatın eğer bişey çıkmaz vs derlersede olsun yine de uğraşmak istiyorum deyin. Bazıları başından atmak istiyor. Ablam da çıt çıt almıştı sirkeli göndermişler ve farklı renk göndermişler. Adamlar hakaret falan etti sirkeli saç deyince. Ablam tüketici haklarına başvurdu birşey çıkmaz falan dedi ordaki bayan ablam yinede uğraştı 6-7 ay sonra sonucu çıktı iadesi yapıldı. Eğer karşı taraf iade yapmasa hacizlik oluyordu mecbur yaptı. Hatta ablamı aradılar önce siz gönderin dediler. Ablam da siz paramı yatıracaksanız yoksa hacizlik oluyorsunuz deyince paşa paşa gönderdiler. Sonuna kadar uğraşın sonuç alırsınız.