Ddefne20 ben çekim yaptırdım ve hep iyi ki diyoruz☺️
babanesi ananesiyle de sade bir pasta kestik oldu bitti işte kalabalık hazırlık koşturmaca derken bebek zaten yaşayamıyor o günü parti yapınca
ama arkadaşlarım doğum günü yaptı hediye güzel oluyor kıyafetler oyuncaklar😬