Ddefne20 ben balon alacagım trendyoldan. Bi de maket pasta süslü felan. Evde güzel bi köşe ayarlayacagım foto için. Zaten artık telefonlarımızın çekim kalitesi çok iyi. Orda anı için foto cekılecegız. Konsept foto tercih etmedim gereksiz buldum. Çekildiğimiz güzel bi kaç fotografında çerçeveleteceğim. Organizasyon gibi durumları ancak kızım 3-4 yaslara gelince , işte arkadasları olur beraber oynarlar o zaman düşünürüm. Şimdi hiç birşey anlamayacak. Fotograf anısı olmasa balon ve maket pasta işinede girmem . 😊