Yesimgulcakir Fasulyemin idrarı aşırı kötü kokardı ve hep huysuzdu. Tahlil sonrası sonuçta enfeksiyon çıktı ne yazık ki. Bir şekilde atlattık şükür. Doktorumuz her koku enfeksiyon değildir korkma demişti. Çişini yaptığı zaman ağlıyorsa ve hep bir Huysuzluk söz konusuysa bu enfeksiyon belirtisidir
Sağlıcakla büyüsün 🙏❣️