SnowWhite duzenbiryildiz bu düşünceleriniz tüm almanyada yaşayan türkler için geçerli değildir umarım 😊
Deletedmom789 Sznmre onlar işin dalgasında bence artık. Sosyal medyayı herkes kullanıyor, birer Türk olarak, Türkiye’de yaşayan Türklerin bu tarz paylaşımlarını muhakkak görmüşlerdir diye düşünüyorum.
Sznmre Deletedmom789 görüyolar ve şükürsüzlükle suçluyolar 😑 önceden bilmem ne bilmemneymiş nankörüz onların gözünde biz🙊
Cancansmom Deletedmom789 ilginc, zeytinyağı falan götüruyoruz yani orada ayni kalitede bulamadigimiz seyleri ama deterjan sirf ucuz diye, komik olmuş 😅
Deletedmom789 Cancansmom öyle kesinlikle, dalga konusu oldu kendisi ama “iyi birisi” etiketi olduğu için kimse bir şey demedi 😂
Deletedmom78654 Deletedmom484545 ben asla memnun değilim diye birsey söylemedim, Keşke okuduğumuz setleri doğru yorumlayabilsek .. gayet memnunum yaşadığım ülkenin şartlarından, ekonomisinden ve daha birsuru şeyinden
Asel0309m Sznmre almanyada yaşayıp Türk parasıyla kıyaslamak ne kadar saçma burda Euro ödüyor TL değil. Valla ben Almanya’yı kötüleyenlere inanmıyorum yıllardır burda yaşıyorum çok şükür herşey yolunda bu kadar şikayetçiyse dönsün o zaman ülkesine orda da kurar düzen
Sznmre Asel0309m 👏🏽👏🏽👏🏽 Benim burda bolluk içinde yüzdüğümü kendinin çileler çektiğini söylüyolar 🤦🏽♀️ Dediğin gibi dön ozaman
Sznmre Deletedmom78654 hesaplar senden olcak ama 🤣 ben bi tatile maximum 10 bin tl ayırsam oda 600 € falan yapıyo 150 € uçak bileti diyon 450 € kalır ben hesap ödeyemem kardeş 🤣
Yazannesi1 Sznmre ilk zamanlar biraz zordu bizim için buraya tutunmak o yüzden bi kaç yıl sonra dönme niyeti vardı.😊 Şu an artık bebek var aklından geçiremiyor.
Sznmre Yazannesi1 durun durun kardeş memleketimi tabikide çok seviyorum ama şartlar göç etmeye zorluyor insanı 😑 sağlıkla büyütün bebeğinizi ❤️
Asel0309m Deletedmom484545 Asgari ücret Almanya’nın neresinde 4 bin Euro acaba ? İlk defa duyuyorum o kadar çalıştım burda saat ücreti diye biley var Mindestlohn diye bişey var bence sen sallama fazla😂