Sznmre Yazannesi1 dönme niyeti olanıda görmemişindir muhtemelen 🙊🤣 doğduğun yer değil doyduğun yer demişler ❤️💐
Yazannesi1 Sznmre eşim ilk geldiğimizde dönmek istiyordu bi kaç yıl çalışıp 😂 ama ilk tatile gittğinde istanbul trafiğini görünce tövbe etti. Burada önünde 5 araba görünce trafiğe bak diyor bende hatırlatıyorum ona İstanbul’u 🤷🏻♀️
Deletedmom789 SeverusSnape İsveç’te yaşayan bir köylümüzüz İstanbul’a geldiğinde “aa burada deterjan da çok ucuzmuş, bir dahaki gelişimde buradan alırım” dediğini unutamıyorum 😁😁
SeverusSnape Deletedmom789 1,5 kg Omo alıyorum en ucuz 21₺ ye buldum, şükür. Bingo oxyjen alıyordum 3 kg 20 liraydı. Şu an 70₺ olmuş.😁
Deletedmom484545 Sznmre evet gayet iyi devlet orda insana sahip cıkıyor eğitim masrafları devlete ait cocukların bosansan ev veriyorlar bizzat yakınım teyzemgil orda yasıyor asgari ücret az olsa nolur olmasa nolur 4 bin olsa ne olmasa ne burda 15 milyar almaktan orda o parayı almak daha iyidir
Sznmre duzenbiryildiz oranın ekonomisini kötülemelerinide bi şekil anlarım ama buranın mükemmel oranın kötü olduğunu söylemelerine kesinlikle anlam veremiyorum 🙊😑
SnowWhite duzenbiryildiz bu düşünceleriniz tüm almanyada yaşayan türkler için geçerli değildir umarım 😊
SnowWhite duzenbiryildiz sizin anlattığınız gibi insanlar çok var ama herkes öyle değil. Bakın genelleyen sizsiniz duzenbiryildiz Euroları burada bozdurup yemek için orann ekonomisini kötülüyolar çok komikler
Cancansmom Deletedmom78654 sizi linç etmislerdi fiyatlari paylastiniz diye. Yanlış hatırlamıyorsam provokasyon ile suçlamışlardi😅
Deletedmom789 lalbg Türkiye için değil, yurtdışında Türkiye vatandaşı olarak hakları için oy kullanıyorlar
lalbg Deletedmom789 tamam biliyorum ama çoğu zaten oranın vatandaşı olmuş. Hala ne hakkından bahsediyolar ki🤷🏻♀️
Yazannesi1 Sznmre ilk zamanlar biraz zordu bizim için buraya tutunmak o yüzden bi kaç yıl sonra dönme niyeti vardı.😊 Şu an artık bebek var aklından geçiremiyor.
Sznmre Deletedmom789 zaten bu yaz çoğu kişi arabasıyla geldi yük kapasitesini arttırmak için 🙊 alsınlar tabi helali hoş olsun ama gelipte “SİZ burda çok ucuza yaşıyosunuz “ demesinler ya demesinler
Deletedmom789 Cancansmom ucuz 😂 kargo ücreti de ona göre ucuz 🤷 üstelik o vakit dolar 3-4 lira falandı henüz
Cancansmom Deletedmom789 ilginc, zeytinyağı falan götüruyoruz yani orada ayni kalitede bulamadigimiz seyleri ama deterjan sirf ucuz diye, komik olmuş 😅
Deletedmom789 Sznmre onlar işin dalgasında bence artık. Sosyal medyayı herkes kullanıyor, birer Türk olarak, Türkiye’de yaşayan Türklerin bu tarz paylaşımlarını muhakkak görmüşlerdir diye düşünüyorum.