1234___ Mucizemsin21 bina sağlam 3 yıllık bide ana yol kenarında sürekli araçlar geçiyor belki ondandır
Deletedmom65802 Mucizemsin21 hissetmemek ne mümkündü beşik gibiydi adeta 😭 Allah korusun herkesi . Devamı gelecek diyorlar 😭😭
GzmmK Mucizemsin21 ben o saatte ayaktaydım hiç bir şey hissetmedim Toroslar da oturuyorum ben. Haberlere bir baktım şok oldum. Hepimize çok geçmiş olsun, çok şükür ki kimseye bir şey olmadı.