Gece yarısı beşik gibi sallandık çok korktum ya hisseden varmı aklımdan neler geçti bizim mütahit bi merdiven yapmış düşünün deprem yangın filan olsa inemicez öyle zikzak küçüklü büyüklü yokuş gibi aklımdan çıkmadı hiç deprem olsa nasıl kaçacaz diye son kattayız bide ay çok korkunçtuu😔😳