Melikeeeecansuu Linafiliz dıyecegı şey bogazyolu enfeksiyonu olmus bogası şiş felan dıyecek dırek baska bıse dedıkdler yok cunku
Linafiliz Melikeeeecansuu dogru soyluyosun canim bogazi kizarmis bogaz enfeksiyonu dedi atesi icin fitil yapti dorven verdi birde zimaks sye ilac verdi
Linafiliz Melikeeeecansuu fitil icin ilk dorveni ver gecmezse verirsin yoksa verme dedi canim hastanede bitane fitil koydu
Syktoprak Melikeeeecansuu canım hemen dr götür bizde 2gece 39 girdi dişten zannettim meğer domuz gribi influenza pozitif cıktı çok şükür atlattık
Melikeeeecansuu Syktoprak ay Allah korusun artık çıkmayan bı vürüs kaldımı. Ne bız ne çocuklar dısarı cıkabılıoz. Cıkmadımız halde bütün vurıslere bulastık galıba
Syktoprak Melikeeeecansuu canım bebek çıkmasana aileden mutlaka çıkan var kızım okula gidiyo bana çalışıyo e arada babanneye gidiyosun biz nerden kaptı bilmiyorum ama çok dikkat edin
Syktoprak Linafiliz ek gıda ve formül mamada alıyordu hiçbirşey istemedi sadece meme emdi normalde çok iştahıdır birde burun akıntısı ve çok nadirde olsa öksürük
2lokummannesiii Esra7834 Düşmüyorsa fitil iyi gelir. Enfeksiyon varsa inatçı ateş olur doktora gidin.
sibelrx Melikeeeecansuu dis jeli aldim ama onu surunce dahada kadinmaya basladi 39.7 oldu atesi saglik ocagi bi sorun bulamadi antibiyotik verdi 2 guncu gun topladi kendisini