TunisS darısı benim 8 aylık bebişimin başına diyelim 😊valla hiç kaldırmayın derim, zira ben yatsın diye gözünün içine bakıyorum günde toplasan 3 saat yatıyor. Koca 24 saatte 3 yada 4 saat🤦♀️😭 üstelik onda da 10 DK da bir uyanıyor. Artık beynim eror veriyor inanın. Doğduğundan beri böyle malesef 🤦♀️