ilkerinannesi bizimki prematüreydi. 2 aylıkken doktorumuz 4-5 saate kdr aç kalabilir ama siz 4 ü geçirmeyin demişti. Bence daha minik annesi. 4 ü geçirmeseniz iyi olur. 3 aylıkken bunu 6-8 saate çıkarttırdı bize. 4. Ayında da 8-10 saat dedi. Zaten o kdr durmuyo bizimki ama doktorumuz kaldırma çocuğu diye çok ısrarcı davrandı. Doktorumuz hem pediatrist hem gelişim uzmanı. Prof hacettepeli. Bizimki mama yediği için bu aralıklar uzun olurmuş. Emse zaten durmaz ama mamada durduğu kdr bırak dedi. Acıkınca mutlaka uyanır dedi