Bana daha 2 aylikken gece uyanmiyosa kaldirma dedi ve gercekten gece uyumadannonce oyle bi emiyoduki 1 saat boyunca memede sut namina bise kalmiyodu arada bi burun tikanikligi dis sancisi olmazsa uyuyo 5 e kadar ama duzenli degil bazen hic kalkmiyo bazen 2 kere yada 1 kere kalkiyo suan 4,5 bence hic bozma ablasinda dinlemedim bende doktoru sanki kalkip emzirdim cezasini 2 yil uykusuz gecirerek ödedim