TunisS Kızım henüz 5 aylık ve birkaç zamandır gece 11 de yatıp sabah aralıksız 7.5 a kadar uyuyor. Duyunlar AA ne güzel diyor. Ama ben acmi? Şekeri düştü mü? Vs. Diye düşünüyorum. Artık 5 aylık olduğu için kaldırip emzirsem mi diye sürekli düşünüyorum gece kalkıp sürekli bakıyorum ama uyanmiyor 😐😐 sizce kaldırıp yanıma alıp emzirmeli miyim? Bu arada not kilo alımı normal
Sweett TunisS emzirme bacım. Ben emzirdim doktoru dinelemdim açmıdır diye 19 aylık oldu gece uykusu hep emzirdiiğm için bölünüyor aynı sistem devam etmek istiyor.
Annesinin_kuzusu00 TunisS bence gece beslenmesine devam edin daha kucuk ek gidaya gectikten sonra doktor bize birakin demisti.Kizim 19 aylik bu aralsr istahi hic yok o yuzden ben gece uykusunda mama veriyorum yine
Birdunyabircennetannesi TunisS Büyümüş artık kaldırma biz nasıl uykuda acikmiyorsak artık o da öyle küçük olsa emzir mutlaka derdim. Uyku kalitesi düşer uyandirirsan ve öyle alışır
TunisS QueenMommm parmak emiyor acıkınca parmağı ağzına alıyor uykuya devam ona kalsa hiç uyanmiyor 😐 bende korkuyorum sürekli niye uyanmadı diye kontrol ediyorum
TunisS Annesinin_kuzusu00 ben dayanamayıp yanıma alıyorum tam uyandırmadan emziriyorum ama sonra sorun olur mu uykusunda diye düşünüyorum
Sevgiemre Annesinin_kuzusu00 emin ol bende oyle yapiyordum sirf oglum kilo alsin ac kalmasn diye gecelri mama veriyordum oglumdaa reflu cikti 9 ay boyunca tedavi gordu oglum birakin kilo almayi olan kilosundaj oldu suan oglum 2 bucuk yasnda 10 kilo
kisGunesi Bize doktorumuz 3 aylıktan sonra prematüre olmasına rağmen kaldırma dedi. Kendi uyanırsa emzirirsin yoksa kesinlikle kaldırma. Uyku beslenmesinde önemli dedi bilginize
TunisS kisGunesi çok teşekkür ederim ilk kızım sabaha kadar emmek için kalkardı ikisi arasında fark olunca acaba dedim
ilkerinannesi kisGunesi benim bebeğim de 2 aylık o da bazen 4 saat falan uyuyor geceleri kaldırsam mı bazen 4 saatten bile fazla uyuyor
Sweett TunisS ne kadar güzel işte. O acıkınca uyanır sen hiç merak etme. Bi düzen kur uyku saatleri ve beslenmesi için gece uyku kalitesini bozma çok pişman olursun
TunisS Birdunyabircennetannesi O korkutuyor beni bide ise geri donucem beni çok zorlar uyksuu tepe taklak olursa
Katy TunisS Bana saat aralıgı cok gibi geldi 🤷♀️ En azından bi kez emseydi iyidi. Tabiki deliksiz uyusa oda bende iyi ama daha erken bana göre. Oglumda 7 aya giricek 2 saati geçirtmem uykuluda olsa emziriyorum
TunisS Sweett Gunduz uykusu güzel ama gece uykusu çok uzun geldi bana 5 saate kadar normal dedi doktor ama benimki 5 saatide geçiyor ondan kararsız kaldım
1Zeynoli TunisS Kaldırmayın tabi ki maşallah bebeğiniz uyuyormus, büyümek için uykuya da ihtiyaçları var. Doktorların çoğu sarılık tehlikesi yoksa 40 i çıktıktan sonra bile kaldırmayın, kendisi acikirsa kalkar diyor zaten.
TunisS 1Zeynoli büyük kizim kendiliğinden kalkıyordu bu kızım uykuyu galiba çok seviyor 😂 büyüyünce de hep uyumaz insallah 😂 bazen öğlen uykusunda yatakta uyanır ağlamaz ben gidip ona bakınca tekrar uykusu gelmiş olur 😂 göremiyorum yavrumu
Minikcivciv27 TunisS canım acıkırsa kendi uyanır merak etme benimki 3 aydan beri gece 2 de uyuyo sabah 9 10 11 değişiyor o saatlerde kalkıyor tabi şuan diş falan girince bozuldu düzen .hep emmek ister
TunisS Minikcivciv27 ise geri donucem 1 ayım kaldı en azından gece sabaha kadar emzirim yanımda olsun istiyorum eğer böyle olursa 1 kere emzirip ise gidicem
Tubina TunisS bize doktorumuz 4 aylıktan itibaren gece emzirmeyi kesebilirsiniz demişti. Eğer uyuyorsa kesinlikle kaldırmayın sonra uyku sorunu çekersiniz geceleri hep uyanır.
Annesinin_kuzusu00 TunisS bizde sorun olmadi kizim gece hic uyanmiyor ben lendimi uylu altinda veriyorum.
Bebegimm1 TunisS 1 aylikken doktorum kendi acikmadigi surece kaldirma demisti ben 2.ayina yakin kaldirmayi birakmistim uyku da onemli.o yuzden kaldirmadm ilerde aliskanlik haline donusmemesi icin.ve geceleri acikmak icin uyanmas aksam yer sabah uyanir kilo alimi önde sizde kaldirmayin uyku duzeni bozulur aliskanlik haline donusturur
TunisS Bebegimm1 Ben acaba kilo alımı yavaşladı mı diye tarttirdim düşmemiş ama bana çok uzun geldi alışkın değilim galiba ondan
kisGunesi TunisS yok hiç korkmayın. Uyku beslenmesinden önemli kesinlikle dedi ben de hatta şaşırmıştım başta istemedim fln ama 8-10 saate kdr rahat bırak çocuğu dedi. Biz göremedik ama uyuyorsa maaşallah hiç ellemeyin bence ☺️
Derinsu34 TunisS Doktorumuz gerek olmadığını söylemişti. Çoçuklar kendisi acıktığında zaten mızmızlanır o zaman anlarsın demişti. Ama mümkünse 9 saat aralığını geçmesin yoksa gündüz uykuları azalır diye de belirtti. Gündüz uykusu da çok önemli. Dediğiniz gibi kilo alımı da normal ise sıkıntı yok 😊
TunisS Annesinin_kuzusu00 Bende de o var işte 😂 iki kızım birbirinden o kadar farklı ki ya diyorum ilki tuhaftı yada bu 😂
Birdunyabircennetannesi TunisS Yok canım kaldırma doktorlar kaldirma diyor kaka yapmadığı sürece altını almak uyandırmak falan doğru değil canım korkma hiçbir şey olmaz ve etrafına uyuduğunu söyleme nazar olur valla uyumayan bir bebem var çok zorluyor yani maşallah diyim söyleme kimseye