Ortmenanne16 Merlinlin içinde tek body oluyor o sebeple uyku tulumunu kalın tutuyorum sabaha karşı üşümesin diye
Badwolf pamukanneee çorap gündüz de yok bizim kız çıkarıp atıyor ama gece asla giydirmem rahat rahat yatsın ve ince giydiririm rahat etsin diye.
Minikkizimmm pamukanneee Benim evim büyük olduğu için doğalgaz yüksek gelmesine rağmen ısınmıyor. Bu yüzden zıbın külotlu çorap üstüne pijama Ve battaniyeye sariyorum kundak şeklinde üstünede bir battaniye daha. Bu şekilde . Sıcak tutuyo kızımı. Ama kundak yapmassam battaniyeleri normal örtsem ayakları buz gibi oluyor.
Deletedmom99886 pamukanneee Hiç çorap giydirmem yatarken, Antalya’da yaşıyoruz öyle çok kalın giydirmiyorum ama altında mutlaka atlet oluyor sırtını tutsun diye.
Azraadaa pamukanneee zibin ve ince pijama takımı giydiriyorum. Genellikle çorapsız uyuyor canim ama eğer o gün duş aldıysa veya ev çok soğuksa çorap ile yatiriyorum. Bazen uyurken ayaklarını kontrol ediyorum ayakları soğuksa o zamanda çorap giydiriyorum.
Kado87 Ince atlet uzun kol pijama takimi bazende kisa kol giydiriorm ona ragmen hala terliyor. 1 aylik oglumda ayni sekilde kisa zibin uzun kol pijama ustunede ince ortu.
HonKiPonKiDoNiNo Yatak odam 22 -23 derece hava cok soguksa uyku tulumu icine atlet, normalse pamuklu pijama icine atlet yine .. Çorapla 40i cikana kadar yatirdim sadece.. Beni afakan bastigi icin 3 yildir yorgan degil battaniye kullaniyorum, kizimda oyle alisti..
Ebru-asya pamukanneee bende sıfır kol zıbın be uzun pijama takımı giydiriyorum çorapsız uyutmaya başladım bi kaç gündür kan dolaşımı için üzerine de battaniye 🙈 her gece tedirgin uyuyorum ama sağlıklı olanı ayaklar serin vucüt ısısı ( göbek ) sıcak olması yeterliymiş
Merlinlin Ortmenanne16 yine de çok geldi bana eviniz epey sıcak. Bebekler sıcağı sevmez ama sizinki uyuyabiliyor ise sorun yok. 💐🌈
Aysin3838 pamukanneee uzun kollu çıtçıtlı body ince pjama altı çorap uyku tulumu diğerine en ince olanları giydiriyorum hasta aşırı kalın yiyemez ince yorgan orturyorum genelde geri açarlar