pamukanneee bende çok tedirgin oldum ilk başta usury falan diye 2 kat giydirirdim düşün baktım vücudu yüzü falan isilik dökmeye başladı azaltınca teke düşürünce düzeldi çok şükür hiç olmadı daha.
Ama çorabını mutlaka giydiririm alttan onun üstüne patiklilerddn giydiririm