Kirpigiller lesia yap spor olarak bol su iç inan gidiyor,yani çok abartı kısmada kendini de sonuçta emziriyorsunda sağlıklı beslenince bir zararıda olmaz,ama yine çok canın birşey çekerse ye mesala diğer türlü diyeti hemen bırakıyorsun,ben mesala bugün regli oldum,regli döneminde deli gibi tatlı çeker canım yedim tatlı🙈 kayısı kesmedi ama kızmadım kendime sadece ceza verdim bi tık fazla spor yaptım😊