mutluluk_hayal Avsininannesi15 Feride10 Deletedmom99886 Kalpsizim33 zeynepmommm size yazdıktan hemen sonra doktor çagırdı tomografi gayet temiz sonuçlarda korkulacak bir durum yok ama çok dikkat edin maşallah çok heraketli Bi çocuk dedi sanrm taburcu olcaz beklyrm
zeynepmommm mutluluk_hayal çok geçmiş olsun bizimde başımıza gelmişti bilirim nasıl bir şey olduğunu tomografi falan çektiler mi nasıl durumu
Feride10 mutluluk_hayal çok şükür çok geçmiş olsun. Allah evlatlarımızı her türlü kazadan korusun. Hep çok dua edelim
Fitifiti mutluluk_hayal Ohhh çok şükür yaa telaşla yorumunuzu aradım ve okuyunca nasıl rahatladım. Onunla gelmiş geçmiş olsun. Rabbim bütün yavruları görülmüş,görülmemiş kazalardan korusun.
Dhi mutluluk_hayal Ayy şimdi okudum postu aşağı yoruma inene kadar yüreğim acıdı. Çok şükür gitmişsiniz. Güzel haberler alın inşallah 🙏
kitapkurdubebeninanasi mutluluk_hayal ahh çok geçmiş olsun anlık bir sey geçen hafta yasadik aynisini bizde kusma olmadi ama bence bi acile görünün derim telaslanmayin insallah bir seyi yoktur Rabbim korusun yavrularimizi❤
Hulyaozsoy376 mutluluk_hayal canım benimki de düştü 2 gün önce doktor kusarsa falan getir demişti götür bi baktır
Zeyzeyyyyy mutluluk_hayal en yaramaz en tehlikeli dönemleri çok geçmiş olsun evde önlem alın ağlarsa ağlasın benimkide 2 yaşında çok düşüyor yatağa izin vermiyorum yataktan düşmedi ama asla izin vermiyorum yatak odasını bile kilitliyorum yasaklıyorum sehpa bile olmasın evde
Demirinannesi02 mutluluk_hayal düştükten sonra kusma, kulağından sıvı akması bunlar tehlikeli benim kızım 9 aylık yataktan düştü. Hiç bi sıkıntısı olmadığı halde götürdüm
mutluluk_hayal Hepinize tekrar tekrar çok teşekkür ederim.. Çok şükür iyi taburcu olup evimize geldik bende hastaydım korkuyla iyice vücudum halsiz düştü yazamadm.
Mervenis mutluluk_hayal çok geçmiş olsun..çok sevindim bir sıkıntı cikmadigina..Rabbim evlatlarimizi korusun..tekrar geçmis olsun
Denizmomy Gelmiş geçmiş olsun bi an okuyunca üzüldüm ama iyimiş şükür allah korusun her anlarında her şeyden koruyabilsek keşke yavrularımızı umarım bir daha yaşamazsınız kimse yaşamaz inşallah 🙏🏻