Biricik01
Evlatlarımız için neyden korkmuyoruz ki?
Eline bir üzüm veriyorum ama ağzının içine bakıyorum, acaba boğazında kalır mı, kalacak mı, ya kalsa ve ben geç kalsam?
Annelik çok büyük vicdan ağrısı.
Oğlum 6 aylıkken düştü yataktan, şu an 18 aylık hâlâ düşme sesi kulağımda, hatırladıkça üzülüyorum ilk gün ki gibi.
Rabbim evlatlarımızı korusun, inşallah bu annemizden de güzel haberler alırız 🤲🏻