yavrusununannesii canım şırıngayla ve biberonla veriyorum. Sanırım biberona da alıştırdım. Öyle zorluyor ki bizi ilk günler meme emmedi resmen savaş veriyorduk. 1-2 gündür biberon kullandık. Göğüse tekrar geçeceğim kanallarım tıkanmış bebeğim ememiyormuş sarılığı başladı . umarım tekrar başlayabiliriz