Elifinannesii_ Su verme sakın.Emzirebildiğin kadar emzir.Bizde sarılık geçirdik.Burnuna dokun, ayagını gıdıkla,yüzünü ılık sulu pamukla sil,altını aç.Uyandırabildiğin kadar artık göğsünde tut.Ne kadar emerse o kadar iyi.4-5 yudumu bile önemli öyle düşün kuzum.Benim kızım fototerapi aldı 1 gün.Bende bolbol emzirdim uyandırıp.Uyandırmak çok zordu ama burnunu sıka sıka yavrumun burnunu kızartmıştım.8 günde son bulmuştu🙏🏽
(Ayrıca neye dayanarak su verin diyorsunuz daha 5 günlük çocuga?!Miinnakbirbebek )
Anne sütü=Sarılığa son❤️