Buse1kaya hiç bir problem olmaz ağzı kapalı degilmi zaten.benim arkadaşım sadece aspiratorle çektiriyor su balgamini atamiyordu ben anlattım kendim yapıp gösterdim böyle yap diye çok kötü hasta olduğunda balgamı olduğunda böyle temizliyor ve rahatlıyor bende her gün 1 kere yapıyorum çok rahat ediyor çocuğum