Buse1kaya Benimkilerde de aynı dueum var ben eczaneden serum aldım bildiğimiz izotonik şu olan 200 Ml lik poşet serum ,şırınga ile içinden çekip 2,5 Ml bir burna tek seferde 2,5ml tek seferde diğer burna sıkıyorum ardından test çevirip sırtına hafifçe vurup balgamı sumugu çıkarıyorum ,bunu günde iki kez yapıyorum biraz daha rahatladı oksurukleei eksildi gibi doktorunuza danışın bebeğiniz kucuk olduğu icin onerirse kesinlikle tavsiye ederim